Tuesday, April 7, 2009

1st entry..

Welcome to a bloggie world!!

After quite sometimes since my uni, saya rasa ingin mula menulis semula... bukan nyer aper, sekadar berkongsi cerita, mencoret pengalaman dan meluah rasa. kalau di kira, ini adalah blog saya yang ke-2. Blog yang pertama dulu ditulis sejak dari zaman saya di UIA sehingga bulan2 terawal saya di Maybank ( baru2 grad dulu ). tapi since it it tooooo old... with stale and expired entries, so..saya decide utk create a new one..for a new journey of life..for a new mood and a new story, of course!Actually, blog ni saya nak dedicate to my future baby yang bakal lahir July 09 ni ( Insyaallah)..Saya nak berkongsi cerita dgn dia dari saat saya menggandungkan dia sehingga lah ke saat dia dilahir kan. Walaupun usianya didalam kandungan saya sudah mencecah 7 bulan... tapi tak per... still alot more to share...kan baby??? :)

No comments: