Tuesday, October 6, 2009

Raya! Raya! - 2009

Selamat Hari Raya! walau sedikit lewat, tp saya masih mahu mengucapkan nya ( raya kan sebulan...huh). sebenarnya dah lama saya nak tulis entry ni,tp tak ader kesempatan sbb right after raya, saya diserang (wah..sungguh ganas perkataan ini.lantak la.) chicken pox. walau saya sendiri tak phm, aper kaitan ayam dgn penyakit ini. puas saya kaji aderkah saya kelihatan seperti ayam apabila menghidapinya?atau adakah saya berbunyi atau berbau seperti ayam semasa mengalami chicken pox?
tak der.
betul, saya tak tipu..
tak der.
hmmmmm...tp kenapa pggil chicken pox ek?? mungkin kalau ditukar menjadi hamster pox mungkin lebih comel.
kot.
mungkinlaaaa..
ops!ok...cukup mama!kompius..heeeee...
memandang kan saya diserang chicken pox sehingga tubuh menjadi lemah ditumbuhi beribu-ribu bintik2 merah..ok.saya tipu.takder la beribu..berpuluh2 aje kot ( heeee....drama queen!) menyebab kan saya lgsg xder mood nak wat entry raya ni ( walau saya berjaya mendapat m.c selama hampir 2 minggu! yey!!!)
ok la...asyik terbabas tajuk je.. -mungkin kah disbb kan oleh pengaruh chicken pox??oh tidak!!!
ZZZZUUUUUUuuuuuUUUUPPPPppppPP!!!!!!!
cut!!
ok..ok..saya tak melalut dah.janji.
ok..saya ulang balik ayat saya tadi.memandangkan saya diserang chicken pox sehingga tubuh menjadi lemah ditumbuhi banyak bintik2merah,saya tangguhkan dulu hasrat utk upload entri raya 09 ni beserta dgn entri cukur jambul+ aqiqah Mia...
Dan tahun ni is our very first time beraya bersama..It was indeed owesome to me and babah ( sbb mama percaya, mia wont remember this and still tak phm aper itu raya- walau mia berjaya kumpul bykkkkkkkkk duit raya.hehehehe...err..kita share kan?kan?kannnn??? )
kat sini, ader few pics time raya ari tu...enjoy! Mia and mama...





Mama & Babah pun nak pose jugak..emmm mana mia?





Mia and Tok Teh yang happening...














This is our photo, pagi raya @umah Tok Ma..tapi babah lupa on flash la plak.gelap.huhuuu

No comments: