Sunday, October 31, 2010

Bos Baru

Been busy lately *cehh..macam lah ade org heran?! huahahah*

Tetibe hari ni rasa nak updet blog pulak *walau masih busy* -_-'

Sebab Bos baru masuk hari ini.Bos lama pulak sedang bercuti. Jadi, segala mak nenek Invoices, surat dan memo tatau nak lungguk kat sapa suh sign (eh...cemana nak eja sign bahasa melayu ek?ngokk nye lah!! :P).
Tak sure jugak if former bos dah hand-over task ke belom.
Tak sure jugak bos baru dah aware ke belom.
sigh...rasa mcm anak ayam ilang mak.headless kejap.

tak suke keadaan macam ni, bila tak der orang yang boleh decide.
tak suke bila keadaan tergantung macam ni, sebab end up kerja aku jugak yang terbengkalai
tak suke jugak bila semua dah draft tp tatau nak letak nama sape utk sign (masih tak ingat cemana nak eja..huhuhuh)kat sebelah nama aku.
tak suke bile task list aku semua open sbb end up aku yg macam nak pengsan kejar dateline sensorang.huaaaaaaaaaaaaa!!!!!

jadi,
wahai puan bos lama dan en.bos baru, interim boleh tak saya mintak bos-cinta-hati saya utk tanda tangan ( baru perasan tak der ejaan 'sign' in malay.but it should be 'tanda tangan'.*nangis!!!* ) kat semua kertas2 nukilan saya tuh?????

huiiii..busy nyer bos tecit nih..banyak sungguh document beliau... :P

No comments: