Friday, April 12, 2013

Aura White Beauty - My Milestone 2

Ok.. sekarang baru ada masa nak hapdet pasal ni. Ini pun berkira2 lapanplohjuta kali nak tulis. I is malu u know.. isk...

*muka malu-malu mula citer* kalau nak dikira-kira... ini lah hasil selepas 2 weeks pakai AuraWhite. walaupun...err... ada beberapa hari ter skip..ter lupa..ter minum kopi n nescaffe banyak..ter..ter..dan terrrr lagi.

Kira ada improvement sikit le kut.ye dok yang dulu. Boleh refer SINI untuk update milestone seminggu guna Aura White ni. eceh..

Maka...




mempersembahkan............................

pandang depan


pandang atas

pandang tepi!!


dan.. pandanggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Eh.. makcik ni tak ambik Aura white pun tak pe. dah memang gebu licin berseri kulit beliau. T_T


Hahahaha.. terkejut tak terkejut tak..
 tetiba keluar muka besar godang I kan screen u olls..
bajet sangat pandang depan pandang atas pandang tepi. padehal bijik mata je pun yang gerak.
mengundang cacian betul. -_-"

Ini masa tengah lepak2 tengok TV kot.
mau capai tudung malas. maka..moh le kita close up sampai tak nampak apa yang tak sepatutnye nampak.kihkihkihhhh

So far, Alhamdulillah.. aku suke je dengan effect dia.

Kalau kawan opis masa zaman aku peknen Mia dulu tau la kot.. * Hi Nani ! Hai L !! * that aku ada masaalah sakit belakang..
manyak sakit wooh...siap admitted 2 weeks kat DEMC..huhu
Dan berlarutan sampai lepas bersalin. dan sampai terpakse continue dengan Physio Theraphy berulang
kali..huhuhuhu tak suke.

Sejak itu...*bajet sangat* aku tak lagi boleh memakai high heels..takut sakit belakang.
penderaan emosi sungguh untuk sipencinta kasut macam aku ni. Macam macam jugak la aku buat nak overcome masaalah sakit belakang ni..ambik pil kalsium lah..susu glemer kompeni MLM lah, Caltarate lah..
tapi semuanye kurang berkesan..in sense that bila aku bizi or strees..kompem sakit belakang datang balik.

Haih..so far, Aura white ni ok sangat utk tulang belakang aku.. Walau En.Babah macam lega sebab tak payah dengar aku menceceh pasal sakit belakang, tapi aku percaya dia sedikit tension sebab hobi
mengumpul kasut ku bermula kembali .WAHAHAHAHAHAHAHAAA *gelak jahat sikit*

Lets hope for the best.. stay healthy and beauty..kahkahkahhhhhh


Kalau korang nak, cepat2 contact aku ok..

RM150 + FREE SHAKER+ FREE MASK !
Email: 1bulanbiru@gmail.com
SMS: 019 3075439


p/s: tetibe mati idea bila nampak kuih rempeyek atas meja.. memanggil2 betuii..ahaks
posted from Bloggeroid

No comments: