Tuesday, April 2, 2013

Aura White Beauty: My Milestone !

Haiii.. haiiii..haiiiiii

Ecewah..
Kembali bersiaran kitew..

Hari ni nak citer pasal Aurawhite Beauty sikit la...

Aku memang pakai lah aura white nih kan.. walaupun..ehemm baru lagi.
Tapi, nak la jugek, mak encek ni gebang2 kan kat sini *kepoh*

actuallly, aku ni takder la masaalah kulit sangat. wahaahahahahaaa...bajet sangat statement ok.
Tak de masaalah dari mata kasar lah..in sense of tak de jerawat sangat... tak de jeragat sangat. Mungkin sebab kulit aku ni jenis kering. YA. itu lah masaalah utama aku sebenanye. Kulit  agak kering

Tapi,masalah orang kulit kering ni, lain pulak... masaalah nye ialah kulit kusam...lesu..tak sekata..dan cepat kedut .wuwuwuwuwuwuuuu.. dah tua..wuuuuwuwuwuww..kedut banyak..wuwuwuwuwuwuwuw


Iolls... kusam khen....nak ambik gambo pun malas. kompem muke lesu tak bernafsu  bermaya. ceh!


Maka... setelah proses tinjau meninjau..akhirnye mak encek pun mengambil keputusan!
Aku mesti ambik kolagen / supplement/ whateva! jerit hati kecil ku *tetibe bajet tulis novel*

Lalu cepat2 aku mensaiko kan diri sendiri untuk pegi online shopping. Dah jumpa yang berkenan di hati..
aura White! whoaaa.......tengok testi semua mcm best je..iye.. aku bimbo *tunduk bawah kuis-kuis kaki*

Pandang kiri kanan...sambil pikir..langkah2 berikut nya. hahaha poyo.

Harus lah weh..kang dibuat dah beli housemate aku kata membazir.. cemana??
kang dibuat nye dah pakai tak der hasil...cemana???? mampuih.....

makan tahun jugak kena perli.
aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...aduuu..duuu..duuuu..duuuuu *dangdut yeahhh*

hahahah.... perempuan saiko memang macam ni.ko tak payah nak pelik sangat lah ek. tampo kang!

Eh. panjang pulak aku merepek.

BELI.

Pastu pakai.... few days... dah nampak sikit aaaa perubahan.

Ini muka dipagi hari ke 5 (kot) huhuhuh... ceria sikit laa kaler kulit aku.



And, this one after seminggu lebih sikit pakai..not even 2 weeks Ok!

*highfive!!*

Cayanggggggggggggggggggggggg Aura white amiyonyoyyonyoyoyoyoyooo (n_n)

gembire i ollsss...

korang, kalau nak gembire gak *poyo*.. meh sini ambik Aurawhite gak ngan aku..ngehngeh..


Aura White Beauty Glutha Collagen : RM 150 + FREE Mask+ FREE Shaker!!!

Kalau malas nak bancuh-bancuh.... boleh ambik Zarra Glutha C @ RM 90 SAHAJA!!

EMAIL : 1bulanbiru@gmail.com
SMS: 019 3075439

Nanti, dah cukup 2 weeks..kita gebang lagi ye.... 

Bye!!!!

Love to hear you, people :D


















posted from Bloggeroid

No comments: