Tuesday, December 11, 2012

121212

cantik tarikh hari ni.

Ada yang menunggu2 tarikh ni untuk kahwin, nikah, tunang, propose gefren/ boifren, bersalin, etc..
Bagi aku tarikh tak de lah membawa apa2 significant sangat pun. Cuma ya, memang nombornya cantik.

Macam tahun - tahun lepas jugak.. 11.11.11.. 10.10.10..so on and so forth lah kan.

Tahun  lepas, 14.11.11 Qaleesya lahir.
Since aku memang scheduled Cesarean, doktor ada tanya lah jugak if nak keluarkan baby on that 11.11.11 tu kan.sebab memang ramai actually yang berharap dapat melahirkan pada tarikh tu.Especially yang plan  nak bersalin operate ni. kalau yang normal delivery memang mampu berdoa dan tawakal je lah kan semoga baby can cooperate nak keluar di tarikh yang cantik tu..hehe

Doc: Sure u nak deliver on 14Nov? Tak nak date 11.11.11 ker *senyum manis*
Aku: Doctor tak bizi ker? que tak panjang ye?
Doc: Que memang panjang. banyak request..maklum laa... tarikh cantik. Tapi kalau nak, kita boleh slot in lah.
Aku: Seriously banyak request?hahahaha
Doc: Iye, dari 12.00 am sampai 12.00 Pm tau. ramai betul mommies yang bersemangat nak date tu.
Aku: errr....kalau mcm tu, tak pe lah doktor. Tarikh tak comey pun tak pe. yang penting, labour room tak sesak...and doktor pun tak exhausted nak handle saya.
Doc: Alhamdulilaaahhhh.........

hahahaha..sweet je Dr.Mazita tu. Aku rasa dia pun happy gak aku tak mo date 11.11.11 tu. kurang sikit beban dia hari tu. Iye lah, anyhow aku kan customer...so she did a fair job la by offering me.

Thank you but no thanks le doktor ye. I rela tarikh biasa2 je.. asalkan layanan tip top. Tak mo la nak sesak2 serabut2..later semua ala kadar. alasannye: too many patient. tak terlayan.huhuhu.NO NO NOOOO .
hahahaha. over. Biarlah...mahal okey aku bayar *libas tudung* :p

Too dearly Qaleesya, sorry la mama tak cool sebab tak mo rebut tarikh cantik tu.hehee
Sebab, tarikh 11.11.11 tu kekal setahun je. tahun ni besday nye dah disambut pada 11.11.12 pulak kan???
so dah tak cun mana dah pun kan??? *ayatkaverline*
hehehe...

Eh apa da aku merepek ni.

Tak kisah lah apa pun occassion nye hari ni, semoga tarikh 12.12.12 membawa kenangan yang manis utk di kenang utk semua...peace yo!

p/s: hari ni staff Maybank bonus kan?hehehe..hai kekanda......*kenyitkenyitmata*

p/s No2: Baru dapat tau tadi. Hari ni jugak ayah kepada ex-classmate di skolah dulu meninggal dunia.
12.12.12 Allahyarham Pak Cik Mazli kembali ke Rahmatullah. Moga ditempatkan dikalangan orang beriman..Innalillah.....


No comments: