Monday, December 10, 2012

It's December people!!

Some people are waiting for Dec. They welcome December gratefully and happily. Pasaipa? oo ohh..mungkin sebab it's year end. banyak sale..banyak kenduri...banyak cuti...cuti sekolah...jalan tak jamm... opis lengang sebab bos ramai staff clear kan cuti. Pendek kata, Dec memang heaven!
Itu orang lain.
Bukan aku.
Bagi aku, Deember just another painful *oversangatkauuuu* episod in my working calender.
Banyak benda nak di close.
Segala collection nak di reconcile
Segala audit nak sign off
Segala mak nenek pun mesti nak update.
kejar customer utk bayaran
dan dikejar vendor untuk membayar.
Jadi, December aku tidak lah se-meaningful mana pun.
office pergi macam biasa . sebab aku  rajin  cuti dah habiss..sobbsss
Jalan jamm macam biasa.sebab aku lalu higway. tak de effect sangat di kala cuti sekolah.
makin jamm adalah.hujan kan?
hari2 hujan.Lebat. tetibe teringat wiper yang dah keras.isk kena tukar nih.

ahhh.. tak tahu nak tulis apa. memang kelabu asap.

ko tau, dari tempat aku ni, boleh dengar opis mate aku berdengkur.hahahah
dey..mau tido kalu, balik rumah laaaaaaaaaaa...huhuhuhu

Ok dah la tu. nak upload gambor asek error.

Takde gambo, nak cerita pun malas...huhuhu

terima lah gambar aku yang ensem comey menawan ini..






 ok muahhhhhhhhhhhhhh *mintak lempang ke apa ni weiii???*

No comments: